loading...
عمومی

4

سینا قربانی بازدید : 193 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)
  • ازدواج موقت چیست؟ لطفا درباره شراط آن توضیح دهید

    zibashavim.ir/.../ازدواج-موقت-چیست-لطفا-درباره-شراط-آن-توضیح-دهید.h...
    پرسش : ازدواج موقت چیست؟ لطفا درباره شراط آن توضیح دهید. پاسخ : «عدم تمرکز حواس»، موضوعی است که بسیاری از جوانان از آن رنج می برند و دلایل مختلف و متعددی دارد.
  • نحوه خواندن خطبه عقد موقت و دائم را توضیح دهید؟ - گنجینه ... - 1

    www.islamquest.net/fa/archive/question/fa7981
    نمایه: شرایط عقد موقت و اجراء صیغه، سؤال شماره 6837 (سایت: 6924). ... هم وکیل زن باشد و هم وکیل مرد چگونه باید خطبه را بخواند لطفا در مورد ازدواج دائم و موقت هر دورا توضیح دهید. ... الفاظ عقد موقت چیست؟ ..... تاریخ بحث ها در باره به نیمه دوم قرن اول هجری .
  • در باره عده و دلایل آن توضیح دهید؟ - گنجینه پاسخ‌ها - اسلام ... - 1

    www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › فلسفه
    لطفا صبرکنید ... در باره عده و دلایل آن توضیح دهید؟ ... همه (به جز آیت الله فاضل): عدّه ازدواج موقّت - بعد از تمام شدن مدت یا بخشش آن از طرف شوهر – چنان چه عادت ماهیانه ...
  • ازدواج ‎هاي حرام - اندیشه قم؛ تنها مرکز حوزوی پاسخگویی ...

    www.andisheqom.com/public/application/index/view?c=1684&t...
    جواب: مجرد اتصال آن دو مانع از ازدواج نيست و با مراعات وظائف و شرايط شرعيه مي توانند ازدواج كنند. (ر. ... سؤال 14: فرق ازدواج شرعي موقت و زنا در چيست لطفاً توضيح دهيد؟
  • سوالاتی در مورد ازدواج موقت. - طلبه پاسخگو

    www.t-pasokhgoo.ir/...ازدواج.../246-سوالاتی-در-مورد-ازدواج-موقت.html
    من یک ازدواج موقت کرده ام می شود به من توضیح دهید که در ازدواج موقت حق هم خوابی ندارند یعنی چه ؟ منظور این ... لطفاً پیرامون ازدواج موقّت به پرسشهاى زیر پاسخ دهید: 1ـ آیا جواز ... 3ـ در شرایط کنونى وظیفه روحانیّت در ارتباط با ازدواج موقّت چیست؟ آیا همچون ...
  • ازدواج موقت - لطفا نظر فراموش نشهlove - صفحه اصلي

    www.sanaalikhani83.blogarchive.ir/tag/ازدواج%20موقت
    36 - علی مطهری: خانواده‌ها ارتباط نامشروع را بر ازدواج موقت ترجیح می‌دهند : · 38 - ازدواج ... ازدواج موقت چیست؟ اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید. ازدواج موقت ...
  • احکام عقد موقت-فتاوای آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مدظله)

    portal.anhar.ir/node/15109/?ref=sbttl
    1) آیا شرایط فوق برای صیغه یا خواندن صیغه محرمیت هم جایز است؟(تلفنی یا .... سؤال: منظور از بخشش عقد موقت هنگام عقد دائم چیست؟ آیا بخشش در ..... سؤال: لطفاً پیرامون ازدواج موقّت به پرسشهاى زیر پاسخ دهید: 1ـ آیا جواز .... سؤال: من یک ازدواج موقت کرده ام می شود به من توضیح دهید که در ازدواج موقت حق هم خوابی ندارند یعنی چه ؟ جواب: منظور ...
  • احکام عقد موقت(ازدواج موقت) - زن و مرد،دو عاشق الهی

    domahboob.persianblog.ir/post/14/
    ۹ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - احتلام چیست؟ ... در صورتى که برادر با این ازدواج مخالف باشد و زن شرایط ازدواج موقّت را داشته ... لطفا محدوده این شرایط را بفرمایید که تا کجا خلاف مقتضای عقد است؟ ... نشده و تقبیل و لمس انجام داده اند با توجّه به این مقدّمه به دو سؤال زیر پاسخ دهید: ..... سلام ببخشید من یک ازدواج موقت کرده ام ی شود به من توضیح دهید که در ...
  • ازدواج موقت - دین و اندیشه آکاایران

    dianat.akairan.com/tag/ازدواج%20موقت
    آنچه در این مجموعه خواهید خواند نظر آیت الله شهید مطهری درباره ازدواج موقت است که از ... سۆال: فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید؟ ... شرایط ازدواج موقت.
  • برای جاری کردن صیغه محرمیت در ازدواج موقت چه مسائل شرعی ...

    www.soalcity.ir/node/1117
    ۵ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - یعنی اگر به این عقد دائم رضایت دهید جایز خواهد بود در غیر اینصورت باطل است. پاسخ ... توضیح بیشتر درباره شرایط ازدواج موقت در مطلب ارائه شده، ذکر شده است. پاسخ ... در کنارمزیت های این کار لطفا از آسیبهای روحی وروانی اینده فردی که دنبال ازدواج موقته هم حرف زده شود!!!من خودم ... مدارک لازم جهت حضور در محضر چیست؟
  • احکام ازدواج موقت از نظر مکارم شيرازی

    ardabilsighe.blogfa.com/
    من یک ازدواج موقت کرده ام می شود به من توضیح دهید که در ازدواج موقت حق هم خوابی ندارند یعنی چه ؟ ... لطفاً پیرامون ازدواج موقّت به پرسشهاى زیر پاسخ دهید: ... 3ـ در شرایط کنونى وظیفه روحانیّت در ارتباط با ازدواج موقّت چیست؟ ... اخیراً در پاره اى از نشریات یک بحث به اصطلاح علمى درباره «ازدواج موقت» تحت عنوان مسأله اى به نام «صیغه»!
  • احکام و شرایط عقد موقت - جدیدترین اخبار و قوانین حقوقی ...

    alifathilawyer.persianblog.ir/post/200/
    ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - لطفاً در مورد عده آن هم توضیح دهید؟ .... (س 795) شرایط ازدواج موقت چیست؟ ... و اگر مشکلات و مفاسد از ناحیه عدم عمل به شرایط و احکام و فرهنگ ازدواج در ...
  • در مورد برهما توضيح دهيد و بگوييد خداي آنها چيست و چه كسي را ...

    asknasim.nasimebehesht.ir/aghayed/adyan-makateb/adyan.../1722-1696
    فلسفه شفاعت · جایگاه و زمان شفاعت · شرایط شفاعت · شفاعت کنندگان .... صفحه اصلیعقایدادیان و مکاتبادیان غیرالهیهندوئیسمدر مورد برهما توضيح دهيد و بگوييد ... متن‌ها در بردارندة اطلاعاتي دربارة مناسك مرتبط با آتش مقدس است، توسط خانواده‌هاي روحاني، به ... لطفاً در مورد نقش و جايگاه جنگ نرم در حوزه فرهنگي و اثرات آن در دگرگوني ...
  • ازدواج موقت - تبیان

    www.tebyan.net › ... › خانواده ایرانی › ازدواج و خانواده › قانون در خانواده
    ختم کلام با ازدواج موقت بخش حقوقی- شرایط ازدواج موقت شاید اینها سوالات .... نظر قانون درباره ازدواج موقت ازدواج برای انسان یك نیاز طبیعی است كه از آفرینش ویژة ... فرق ازدواج موقت و زنا سۆال: فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید ...
  • شرایط ازدواج موقت چیست؟ یعنی آیا هر کسی در هر زمانی می ...

    www.porseshkadeh.com › پرسشکده › مذهب
    ازدواج موقت حکمی الهی و از سنت های حسنه اسلامی و مورد اتفاق نظر تمامی فقهای شیعه است قانون مدنی ایران .... لطفا توضیح دهید که علت ناراحتی ایشان از این عمل چیست؟
  • ازدواج موقت چیست؟ - تی نیوز

    tnews.ir/news/F93523892832.html?h=1
    ازدواج موقت چیست؟ ... اگر از سرویس خبرخون راضی هستید، لطفا لوگوی خبرخون را در صفحات وب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و خبرخون را به دوستان خود معرفی کنید.
  • اذن پدر در ازدواج موقت

    ezdevajemovaghat-qom.blogfa.com/tag/اذن-پدر
    صیغه ازدواج موقت و موضوع مهم اذن پدر. برای ازدواج موقت باید صیغه عقد موقت بین زن و مرد خوانده شود. ... خواهد به او شوهرکند و شرایط نکاح و مهری که بین آنها قرار داده شده به دادگاه مدنی خاص مراجعه و .... چند استفتاء از آیت الشه العظمی روحانی درباره ازدواج موقت ... سوال : لطفا توضيح دهيد ازدواج متعه چه احكامى دارد؟ ... سوال2: فلسفۀ این جمله چیست؟
  • مشاوره ازدواج - zarbat.ir

    zarbat.ir/moshavereh/ezdevaj/
    میشه راهنمایی کنید لطفا. 7-11-1393, 00:47. ادامه مطلب ... ازدواج موقت. ازدواج موقت. پرسش: ازدواج موقت چیست؟ اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید. پاسخ:.
  • مترجم سایت - تبسم دانایی

    tabasomedanaee.persianblog.ir/page/khanevadeh
    اگر صیغه عقد موقت با شرایط صحت آن خوانده شود اشکال ندارد بعضی از شرایط آن چنین است، تعیین مدت، .... فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید؟
  • احكام عقد موقّت - مركز تعليمات اسلامي واشنگتن

    ketaab.iec-md.org/.../ahkaam_khaanevaadeh_makaarem-shiraazi_08.htm...
    لطفاً پيرامون ازدواج موقّت به پرسش هاى زير پاسخ دهيد: الف) آيا جواز مُتعه مربوط ... ج) در شرايط كنونى وظيفه روحانيت در ارتباط با ازدواج موقّت چيست؟ آيا همچون ساير احكام ...
  • فلسفه تعدد زوجات در اسلام چیست؟آیا در صورت تغییر ماهیت ...

    www.pasokhgoo.ir/node/23504
    لطفآ دلایل و علل وضع تعدد زوجات را در صدر اسلام توضیح دهید.چرا زنان نمی توانند. چند همسر اختیار کنند؟ دلیل وضع قانون ازدواج موقت با توجه به شرایط امروزی چیست؟
  • الف - پاسخ به سوالات درباره ازدواج موقت

    www.alef.ir/vdcgzz9q.ak9qn4prra.html?11050
    ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - پاسخ به سوالات بینندگان الف درباره ازدواج موقت شناسنامه: دکتر ولی الله نقی ... لطفاً صریح بفرمایید با صحبت های وزیر کشور درباره لزوم ترویج ازدواج موقت ..... صحبت كني چطور ميتواني در خصوص توضيح ازدواج موقت و محرميت صحبت كني ..... اگر باطل نيست عقد دوم حكمش چيست ايا با اين شرايط باطل محسوب ميشود؟
  • ازدواج موقت | پرسش و پاسخ | متقین

    motaghin.com/fa_faq_95.aspx
    سؤال: سلام علیکم،نظر حضرتعالی در مورد ازدواج موقت چیست و آیا برای سلوک انسان مضر است؟ ... اگر ممكن است كمي توضيح دهيد ... لطفا درباره ی متعه و نکاح دائم و نحوه ی صحیح آنها و تا ثیراتی که در نفس انسان دارد و اینکه چرا امروزه در جامعه ی ما ... سؤال: برای جوانی که در معرض گناه جنسی است و شرایط ازدواج ندارد ایا صیغه کردن درست است؟
  • دفتر ازدواج 348 تهران - ازدواج موقت

    aghdnameh.ir/tag/ازدواج-موقت
    ضروری است درباره آثار حقوقی عقد موقّت یا نکاح منقطع توضیحاتی داده شود ..... لطفا توضیح دهید. فرزندحق فرزند و ... شرایط اذن در ازدواج موقت با دختر باکره چیست؟
  • 6 - مؤسسه فرهنگى بيان هدايت نور

    www.hedayatnoor.org/Persian/FAQ/6?node=1
    [102] لطفا درمورد آثارموسيقي حرام توضيح دهيد از آثار وعوارض وضعي که درروايات ... [107] وقتي كلاس داريم و اذان مي گو يند تكليف چيست آيا بايد نماز اول وقت ... ازدواج موقت اين است كه ازدواج دائم وتعهد به زندگي داروي درد همه انسانها در تمام شرايط نيست.
  • پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره‌ی احکام ارتباط بین ...

    farsi.khamenei.ir/news-content?id=28592
    ۱۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مورد ازدواج دائم یا موقت شیعیان -چه دختر و چه پسر- با پیروان دیگر ادیان و مذاهب چیست؟ ۱۶. .... فعل حرام منکر است و نهی از منکر هم واجب است؛ اما با وجود شرایط و مراعات مراتب. ... با توجه به اینکه برخی با ادعای بحث علمی تفرقه ایجاد می‌کنند، توضیح دهید که آیا اصلاً باید بر سر مباحث اختلافی ...
  • سخنى درباره ازدواج موقّت - آیت الله العظمی مکارم شیرازی

    makarem.ir/articles/?lid=0&mid=252812
    ازدواج موقّت يک ضرورت اجتناب ناپذير اجتماعى استازدواج موقت چيست؟ ... لطفا ارزیابی خود را درباره موضوعات زیر مرقوم بفرمائید: ... خیلی خوب توضیحات : .... بحثى درباره «متعه» و پاسخ بسيارى از ايرادهايى که از عدم توجه به فلسفه، و شرايط، و حدود ..... سؤال را براى اطلاع عموم بنويسيد مى گوييم در پيشگاه وجدانتان به خودتان پاسخ دهيد.
  • نظر مراجع بزرگوار تقلید در مورد ازدواج دختر باکره بدون اذن ...

    www.askquran.ir › ... › احکام ازدواج و روابط زن و مرد
    ۱۲ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 10پست - ‏4 نویسنده
    به نام خدا و سلام در مورد ازدواج دختر باکره، مشهور فقهای زنده و حاضر، فتوا یا احتیاط. ... 5) گروهی نیز معتقدند که در عقد دائم اذن لازم نیست، ولی در عقد موقت لازم است. ... توضیح المسائل مراجع، ج2، مسئله2376؛ و رساله آیت الله وحید، مسئله .... دختر مي تواند با معرفي كامل مردي كه مي خواهد با او ازدواج نمايد و شرايط نكاح و مهري كه ...
  • اداره مشاوره و پاسخ نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري -1. در روايتي ...

    porseman.org/q/show.aspx?id=113907
    پاسخ:در اين كه ازدواج موقت سنت پيامبر است و امري مباح بلكه مستحب است جاي ترديد ... لطفا توضيح دهيد. 3. نظر شيعه درباره انجام متعه براي مردي كه همسر دايم دارد، چيست؟ ... واما معدود رواياتي كه در آن به گونه اي از ازدواج موقت نهي شده است يا به جهت شرايط ...
  • حکم و شرایط ازدواج با مسیحیان چیست؟ | پایگاه اطلاع رسانی ...

    masjedsheykhmahmoud.ir/.../حکم-و-شرایط-ازدواج-با-مسیحیان-چیست؟/
    ۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درباره ازدواج با مسیحیان می خواستم توضیح دهید حکمش چیست؟ ... اما در ازدواج موقت مردان مسلمان با زنان اهل کتاب اقوا جواز است، و در دایم احوط منع است.
  • پرسش و پاسخ احکام شرعی در زمینه مسائل جنسی و روابط ...

    asheghi4u.blogsky.com/.../پرسش-و-پاسخ-احکام-شرعی-در-زمینه-مسائل-...
    ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تماس با ما · تبلیغات · درباره ما · مشاهده سایت اصلی · خرید CD مقالات .... صیغه عقد دائم و صیغه عقد موقت و نحوه انشاء آن‌ها و شرایط شان به شرح ... حکم نمازهایی که پس از جنب شدن حلال یا حرام(با استمنا) تا زمانی که امکان غسل فراهم شود بایدبه جا آورده شود چیست؟ .... لطفا توضیح دهید که تا چه حد می توانیم رابطه داشته باشیم؟
  • آخرین پرسشها و پاسخها - پایگاه اطلاع رسانی آیت الله شیخ ...

    www.fazellankarani.com/persian/qa/
    مسائل متفرقه: طلبه‌‌ای هستم که درباره نوروز تحقيق مي‌کنم، و چند سؤال درباره نوروز دارم. ..... زناشوئى: آيا مردي که با زن شوهرداري همبستر شده مي تواند بعدا با او ازدواج کند چيست؟ .... شرايط ازدواج در اسلام ... باشد، بدون اذن پدر مي‌‌تواند صيغه موقت بخواند و عقد درست است، ولي شخص معصيت کار است. لطفا منظور از اين حرف را توضيح دهيد.
  • دلایل مشروعیت ازدواج موقت

    www.hawzah.net/fa/Question/List/?CategoryItemID=483
    تعریف توبه · شرایط توبه .... لطفا چند حدیث از امامان معصوم در مورد ازدواج موقت و آیه قرآنی برایم ارسال کنید با ... من با یک مسلمان سنی گفتگویی درباره متعه داشتم و اینکه چگونه این کار در اسلام ... حکم ازدواج موقت و نیز فرزندان متولد شده در این عقد چیست ؟ ... لطفاً در مورد متعه توضیح دهید و بفرمائید که آیا در قرآن در مورد این مسئله ...
  • سری چهارم از پرسش و پاسخ احکام شرعی در زمینه مسائل جنسی و ...

    www.tanzimekhanevadeh.com/legal.../1034-1392-07-13-07-21-18
    صيغه عقد دائم و صيغه عقد موقت و نحوه انشاء آن‌ها و شرايط شان به شرح زير است: دستور خواندن صيغه عقد .... لطفا توضیح دهید که تا چه حد می توانیم رابطه داشته باشیم؟
  • شرایط ازدواج موقت را دارم؟ | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

    moshavereh.porsemani.ir/content/شرایط-ازدواج-موقت-را-دارم؟
    آخه بنده كه هيچ جوره شرايط ازدواج دائم را ندارم پس چه جوري بايد خودم را از لحاظ ... ها از شما فقط درخواست دارم به اين سوال من پاسخ بدهيد كه آيا من داراي شرايط ازدواج موقت هستم يا خير؟ .... درباره ازدواج موقت و جود داردلطفا در مقدمه سوال هایی که مربوط به ازدواج موقت. می شود آنها راهم توضیح دهید . ... را نداشته باشد تکلیف چیست آیا باید گناه کند.
  • جهان نيوز - توضيح قرائتي درباره ازدواج موقت در دانشگاه‌/ زنان ...

    jahannews.com/vdcaminu649nym1.k5k4.html
    ۴ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - رييس ستاد اقامه نماز كشور با بيان اينكه ازدواج موقت معني‌اش اين نيست كه دختران ... به زنان بیوه میشود؟ آیا میدانید مشکلات واقعی یک زن بیوه چیست؟ صیغه؟ .... از هر منظری که نگاه کنید ازدواج موقت خصوصا در شرایط فعلی جامعه یک ضرورت است. ... چرا کاری را که می توان از راه حلال انجام داد را اینقدر مشکل جلوه می دهید تا .
  • ازدواج ‎های حرام - ع

    haramzeinabie.ir/fa/?p=1524
    سؤال ۱: با چه زنهایی ازدواج كردن حرام است لطفاً توضیح دهید؟ جواب: ازدواج با محارم ... سؤال ۱۴: فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید؟ جواب: ازدواج موقت با ...
  • فتوای فقها در مورد اجازه پدر دختر برای ازدواج موقت - فرارو

    fararu.com/fa/.../فتوای-فقها-در-مورد-اجازه-پدر-دختر-برای-ازدواج-موقت
    ۲ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او در توضیح نظراتش گفته بود: «در مورد ازدواج موقت در دانشگاه ها من قبلا ... ایشان در پاسخ به استفتای دیگری در رابطه با شرایط ازدواج موقت .... لطفا یه نفر تفاوت زنا و صیغه رو به من بگه، فقط گفتن چند کلمه ی .... راهکار ایت اله برای انان چیست. ... پدر ازدواج موقت انجام دهید یا اینکه در این مورد به آقای روحانی رجوع کنی.
  • پرسش و پاسخ مسائل شرعی - قسمت سوم

    www.rahafun.com/پرسش-پاسخ-مسائل-شرعی-قسمت-سوم.html
    کلی اطلاعات درباره پرده بکارت / ترمیم پرده بکارت ... ۴٫آیا بدون اذن پدر و مادر می توان در کانونهای عفاف ازدواج موقت کرد برای دفع شهوت اگر می شود لطفا کاملا توضیح دهید حتی توضیح دهید که این کانون ها کجا هستند شماره ... پنج روز در بابلسر میمانم و اخر هفته به گرگان برمیگردم حکم نماز من چیست. ..... شرایط ازدواج در این سن را ندارم.
  • يه گوشزد پست موقت | جستجو | دنیای اینترنت

    boxiaozui.com/list/یه+گوشزد+پست+موقت.html
    سلام دوستان لطفا در دادن نظر ادب رو رعایت کنید در غیر این صورت نظر ندید خیلی ... نگاه به ازدواج موقت آنچنان در جامعه بد جا افتاده است که جوانی که شرایط ازدواج ندارد از طرفی هم یک ... ازدواج موقت چیست؟ اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید.
  • متعه نشانه حقانیت و عقلانیت اسلام - احکام جنسی

    ezdevajeasan12.blogfa.com/cat-6.aspx
    1- عده ازدواج موقت بعد از تمام شدن مدت در صورتی که عادت ماهانه می بیند، به مقدار دو حیض ... در حالى که بعضى از آن نسوان شرایط ازدواج (مثل رعایت عدّه) را ندارند. لطفاً بفرمایید: .... از من خارج شد و مي دانم كه مني نبوده است اين آب چيست حكم آن چيست آيا نجس است. ... صورت امکان راجع به اقسام رطوبتى که گاهى از انسان خارج مى‏شود، توضیح دهید؟
  • ازدواج موقت با کارت ملی/ گفت‌وگو با مسئول ثبت‌نام سایت ...

    boyernews.com/111486/ازدواج-موقت-با-کارت-ملی-گفت‌وگو-با-مسئ/
    ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟ قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهید. .... ۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و ... توضیح مجلس درباره حجاب نماینده اروپایی.
  • ــ آیا مردی که با زن شوهرداری زنا کرده می تواند بعدا با او ازدواج ...

    www.porseshgaran.org › صفحه اصلی › ادیان و مذاهب
    ۲۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حضرت امام خمینی (ره) در باره ی این مسأله می فرمایند: ... برای اثبات این جرم قرار داده است که اگر کسی به این شرایط توجه. ... حکم شرعی ارتباط تلفنی یا چت با زن شوهر دار چیست؟ ... آیا دختر باکره برای ازدواج موقت(متعه)، نیاز به اذن پدر دارد؟ ..... لطفا توضیح دهید اگرمرد زن داری با یک دختر 31 ساله از طریق تلفن یا ...
  • آبان ۱۳۸۹ - قوانین مربوط به اقامت -تابعیت -پناهندگی

    heavenman.blogfa.com/8908.aspx
    درباره وبلاگ ... لطفاً بفرمایید شما به چه علت داری تابعیت ایرانی هستید؟ ... به تابعیتی گفته می شود که شخص در نتیجه ازدواج کسب می کند. ... این است که داستان زندگى خود را آنگونه که لازم است توضيح دهيد و بهم وصل کنيد. ... نام همسر شما چيست؟ .... دارا بودن شرايط پناهندگی قابل قبول ) اين امکان را می دهد که بطور موقت در ترکيه اقامت ...
  • پايگاه اطلاع رسانی سلامت ايرانيان : پرسش از شما پاسخ از ما 355

    www.salamatiran.com/NSite/FullStory/?Id=51245&type=2
    ۹ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - راه‌حل چيست؟ 8316***0919. پرسش چهارم: لطفا درباره مصرف قرص‌هاي ضدبارداري اورژانسي و عوارض آنها ... قرص‌ها به‌طور موقت ميزان خونريزي را كم و علايم را تا حدودي كاهش مي‌دهند ... پاسخ سوم: خانم‌هايي كه ازدواج نكرده‌اند كمتر دچار عفونت‌هاي تناسلي مي‌شوند. .... پرسش سوم: در مورد عوارض احتمالي ليزردرماني پوست توضيح دهيد.
  • احکام، پاسخ به مسائل شرعی - نکاح (ازدواج)

    noorahkam.blogfa.com/category/2
    جواب: اینگونه ارتباطات شرعا جایز نیست و در عقد موقت نیاز به اذن پدر وجود دارد. .... لطفا راهنماییم کنید حس خوبی ندارم اما خیلی هم دوستش دارم. ... توضیح تکمیلی: شما باید به فتوای مرجع تقلید خودتون مراجعه کنید. .... شرايط ازدواج برايم فراهم نيست لطف كنيد كمكم كنيد روشي را جلوي راهم قرار دهيد كه ديگر سراغ اين عمل نروم راجع به مضرات ...
  • صیغه باکره موقت شرایط دختر بگوید دختر باکره احتیاط ...

    weblog24.com/.../صیغه-باکره-موقت-شرایط-دختر-بگوید-دختر-باکره-ا...
    نظر مراجع بزرگوار درباره ازدواج موقت با دختر باکره ، بدون اجازه پدر چیست ؟ .... احکام نذر که به چند پرسش در این مسئله پاسخ می دهیمسوال نذر چیست لطفاً توضيح دهید؟
  • پرسش و پاسخ های خانوادگی - دادگستری کل استان قم

    dadgostari-qm.ir/Default.aspx?tabid=2746
    پرسش 1: اعسار چيست؟ Q2. پرسش 2: شرايط به عهده گرفتن كفالت يك طفل چيست؟ Q3. .... پرسش 8: در ازدواج موقت اگر مدت قيد نشود، در عقد نكاح چه تاثيري دارد؟ آيا آن را .... پرسش 11: لطفاً در مورد اينكه زن باردار را نميتوان طلاق داد كمي توضيح دهيد؟ Q12.
  • ازدواج موقت بایگانی - بهترین ها

    mededu13.ir/label/ازدواج-موقت
    او در توضیح نظراتش گفته بود: «در مورد ازدواج موقت در دانشگاه ها من قبلا در این باره ... و در نهایت، عده ای معتقدند که ازدواج موقت درباره دختری که مستقل است و صلاح خود را می داند، نیازی به اذن پدر ندارد. ... صيغه موقت چيست,صيغه موقت,ازدواج موقت,ازدواج موقت در اسلام,عقدموقت ..... سۆال ۱: با چه زنهایی ازدواج كردن حرام است لطفاً توضیح دهید؟
  • عقد موقت :: مرکز مشاوره حقوقی و روانشناختی آرمان

    motahedi.blog.ir/post/263
    ٦ – اجرای صیغه عقد نکاح توسط روحانی سنی. اگر روحانى سُنّى عقد نکاح پسر یا دختر شیعه را بخواند، حکمش چیست؟ در صورتى که شرایط معتبره نزد شیعه در آن رعایت ...
  • ازدواج های یک ساعته با کارت ملی در سایت صیغه ایرانیان

    www.hamvatan.net › اخبار روز › اجتماعی
    ۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از یگانه، مسئول ثبت نام که «متاهل و متولد 1347» است جزئیاتی درباره ی ... شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟ قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهید. .... ی خانوم برای صیغه مزاحم بشه لطفا.
  • گفت‌وگویی متفاوت با مسئول سایت ازدواج موقت - شبکه خبر

    www.irinn.ir/news/.../گفت‌وگویی-متفاوت-با-مسئول-سایت-ازدواج-موقت
    ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟ قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهید. مثلاً اگر دوشیزه باشید، اصلاً ...
  • ازدواج موقت با کارت ملی/ گفت‌وگو با مسئول ثبت‌نام سایت ...

    www.khabaronline.ir/detail/363757
    ۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟ قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهید. .... شایعه پراکنی درباره احکام ازدواج موقت · این سایت ترتیب ازدواج یک ساعته شما ..... لطفا فكر كنيد بعد نظر بديد.
  • هیئت محبان الزهرا(س) زیراب

    mohebanezahra91.blogfa.com/
    ازدواج موقت چیست؟ اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید. ... ازدواج در اسلام دو نوع می باشد.1- ازدواج دائم 2- ازدواج موقت(متعه). ... لطفا حکم آن را بیان کنید.
  • فروردین 1391 - آداب ازدواج

    majidk57.blogfa.com/9101.aspx
    چرا نباید به شرایط مورد توافق طرفین احترام قایل شد؟ من شرایط را هم .... آيا ازدواج فاميلي مشكلي دارد لطفاً توضيح دهيد؟ ..... نظر مراجع تقليد درباره ازدواج موقت چيست؟
  • احکام شرعی ازدواج موقت (صیغه) / تفاوت زنا با ازدواج موقت

    www.funshad.com/archive/.../احکام-شرعی-ازدواج-موقت-صیغه-تفاوت-زنا...
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - فرق ازدواج موقت با زنا چیست که یکی حلال و دیگری حرام است؟ .... اید آیا در شرایط اضطرار صیغه زن كافر بدون رضایت همسر جایز است یا خیر؟ ... سؤال: لطفاً متن خطبه ازدواج موقت را بفرمایید (بنده را وكیل كرده اند)؟ ... لذا با عرض معذرت به سوالات زیر پاسخ دهید: .... ك توضیح المسائل 12 مرجع، ج2، م2413 و، م2424 و 2425).
  • تفاوت ازدواج موقت با زنا در چیست ؟ نظر آیت الله مکارم ... - زوج ها

    www.zojha.com/index.php/grand/12-1390-05-03-19.../25-marriage
    فرق ازدواج موقت با زنا چیست که یکی حلال و دیگری حرام است؟ ... با رضایت همسر دائمى جایز دانسته اید آیا در شرایط اضطرار صیغه زن كافر بدون رضایت همسر جایز ... سؤال: لطفاً متن خطبه ازدواج موقت را بفرمایید (بنده را وكیل كرده اند)؟ ... لذا با عرض معذرت به سوالات زیر پاسخ دهید: .... ك توضیح المسائل 12 مرجع، ج2، م2413 و، م2424 و 2425).
  • احكام نكاح

    www.gerami.org/istifta/09.html
    اگر حرام مؤبد است و اينها ازدواج كرده بودند حكم چيست؟ ..... سؤال : ‌40 ـ چندى است در بعضى نوشته ها و اظهار نظرها دربارة «عده» در ازدواج ،و اذن ولى در ازدواج دختر باكره ،مطالبى عنوان ... اصل مسئله را در رسالة توضيح المسائل در عقد نكاح دائم و موقت بيان كرده ايم . ...... لطفا به اين سؤال ما پاسخ دهيد: 1 ـ مكالمه و مذاكره زن با مرد اجنبى چه صورت دارد؟
  • روش خواندن صیغه ی عقد موقت | هم اندیشی دینی

    www.hamandishi-dini.ir/روش-خواندن-صیغه-ی-عقد-موقت/
    مقدّمه ی۱: قبل از خواندن صیغه ی عقد موقت، ابتدا باید مهریه ای مشخص شود تا صیغه ی ..... با سلام من مدتی با اقا پسری هستم و قصد ما ازدواج است ولی فعلا شرایط ازدواج نداریم ..... با سلام و عرض ارادت ، با کمال احترام ، با جوابتون قانع نشدم لطفا غیر از بحث .... است اگر صیغه فردی شود و بعد معلوم شود دروغ گفته و شوهر دارد حکم شرعی چیست؟
  • مهر 1391 - قطره

    ebrahimpoorsheikh.blogfa.com/9107.aspx
    همچنین در ازدواج موقت مرد می‌تواند از طرف زن وکیل شود و خودش صیغه عقد را بخواند برای این .... و هم وکیل مرد چگونه باید خطبه را بخواهد لطفا در مورد ازدواج دائم و موقت هر دورا توضیح دهید. ... عده چیست ؟ ... آيا ترجمهء آن كافي است و شرايط آن به چه شكلي است ؟
  • افکارنيوز - پاسخ به سوالات جنسی و زناشویی

    www.afkarnews.ir/vdchqvnw.23nivdftt2.html
    هشدار جدی درباره خطرات «سولاریوم» ... توصیه می کنم این امر را به روزهای بعد وقتی شرایط مناسب است موکول نمائید. ... فرشته: با سلام ،من دوساله ازدواج کردم و زندگی خوبی دارم ولی چند ماهی هست که تمایلم ..... لطفا در مورد پوزیشن رابطه جنسی توضیح دهید. .... و امادگی اینجانب تا قبل از ازدواج دچار اختلالات نشود نیاز است که ازدواج موقت نمایم
  • بانوان - آرشیو پرسش و پاسخ ها-جوابگو

    www.javabgoo.isri.ac.ir/index.php?/Knowledgebase/List/Index/92
    راه تشخيص مني و احتلام در زن چيست؟ ... همه مراجع: خير، ازدواج با زن شوهر دار حرام است، خواه ازدواج دائم باشد يا موقت. ... با سلام، زني كه زايمان كرده و خونريزي دارد تا چهل روز نبايد نماز بخواند، لطفا احكام آنرا بگوييد. ..... درباره حرمت نگاه به نامحرم توضيح دهيد؟ ... حمله تروریست ها قرار گرفته اند بسیار زیاد است ، اگر خانمی در شرایط اضطراری ...
  • بارداری ونازائی،قاعدگی - زیتون(روان شناسی ازدواج)

    zatun2002.persianblog.ir/tag/بارداری_ونازائی،قاعدگی
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر بخواهم درباره این داروها بگویم، باید به داروهای مهارکننده گیرنده‌های .... صیغه عقد دائم و صیغه عقد موقت و نحوه انشاء آن‌ها و شرایط شان به شرح ... حکم نمازهایی که پس از جنب شدن حلال یا حرام(با استمنا) تا زمانی که امکان غسل فراهم شود بایدبه جا آورده شود چیست؟ .... لطفا توضیح دهید که تا چه حد می توانیم رابطه داشته باشیم؟
  • احکام مسائل جنسی - صفحه 3 - انجمن های تخصصی میهن دانلود

    www.forums.mihandownload.com › ... › احکام › احكام و مسائل حقوقی
    ۱۸ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 11پست - ‏1 نویسنده
    علت حرام بودن مقاربت در ایام حیض چیست ؟ .... کلمهء از چه ماده و صیغه ای است و ماضی آن از فعل صحیح است یا معتل ّ؟ ... دین مقدس اسلام در رابطه با تعدیل رفتار جنسی نسبت به شرایط مختلف برنامه‏های متفاوتی را عرضه کرده است. .... در آیة پس از آن می‌فرماید:"فأتوا حرثکم انی شئتم‌" لطفاً دربارة این دو قسمت توضیح دهید.
  • تفاوت ازدواج دائم و موقت | گروه اینترنتی رهروان ولایت

    www.jonbeshnet.ir/news/13286
    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - انجمن‎گفتگو · اتاق‎گفتگو · ختم صلوات · ارسال‎سوال · عضویت · ورود · درباره‎ما · تماس ... فرق صيغه عقد و محرميت چيست و از نظر حقوقي بر هم زدن آنها چه مجازاتي براي طرفين دارد؟ ... كه آن نيز خود داراي شرايط و تشريفات خاصي است و در عقد موقت برهم زدن ازدواج تنها با انقضاء مدت يا ... لطفآ در این مورد بیشتر توضیح دهید .
  • فرق ازدواج موقت با زنا چیست؟ - مجله گیزمیز

    gizmiz.com/distinguish-marriage/
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سۆال: فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید؟ ... و اگر محصن باشد (مرد و زن متأهل با شرایط خاص) به رجم یعنی سنگسار محکوم می گردد.
  • ازدواج ‎هاي حرام | پایگاه اینترنتی کاروان صادقیه

    karevansadeghiye.ir/13239/ازدواج-‎هاي-حرام/
    ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جواب: مجرد اتصال آن دو مانع از ازدواج نیست و با مراعات وظائف و شرایط شرعیه می ... سؤال ۱۴: فرق ازدواج شرعی موقت و زنا در چیست لطفاً توضیح دهید؟
  • ازدواج موقت با کارت ملي - روز نو

    roozno.com/fa/news/82723/ازدواج-موقت-با-کارت-ملي
    ۱۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شرايط ثبت نام در اين سايت براي ازدواج موقت چيست؟ قبل از هر چيز بايد شرايط خودتان را در يک پيامک توضيح دهيد. مثلاً اگر دوشيزه باشيد، اصلاً ...
  • چه كسي خطبه عقد حضرت خديجه و رسول خدا (عليهما السلام) را خواند؟

    www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=1667
    براي اطلاع بيشتر در باره متعه به آدرس ذيل مراجعه بفرماييد : ... اولا - در موضوع ازدواج موقت با زن معروف به زني اقاي سيستاني كفت احتياط نه اينكه صد در صد .... چند ركعت بخوانيم ، در چه زمان&zwnjهايي بخوانيم ، به چه صورت بخوانيم ، شرائط آن چيست و . .... بود عقدر صادر خواهد شد وقتي كه قائل به ازدواج موقت نيستند لطفا كمي توضيح دهيد
  • حضرت آيت الله مکارم شيرازى (مدظله العالى)

    www.aviny.com/occasion/islamic/ramazan/87/Porsesh.../Makarem.aspx
    سؤال 212 ـ حكم نماز كسى كه مدّت طولانى در شهرى مانده است چيست؟ ... به وطن زوجه اش براى سكونت حتّى به صورت موقّت نمى رود، حاصل مى شود يا اين كه آن جا وطن او خواهد بود؟ .... سؤال 292 ـ آيا مى توانم كفّاره قضاى روزه ماه رمضان را به برادرم كه قصد ازدواج دارد و براى اين امر به آن ..... لطفا اين مورد را از مساله 1374 (باقي ماندن بر جنابت) توضيح دهيد.
  • مستور - احکام: خودارضایی

    mastoor.ir/content/view/2969/2/
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - استمنا چیست؟ ... کسی که شرایط ازدواج برایش فراهم نیست و از نظر غریزه جنسی در سختی به سر .... میشه غسل خودارضایی و نیت ان را توضیح دهید ... برای دریافت اطلاعات کاملتر درباره ی نحوه ی غسل و غسل جنابت به این لینکها مراجعه کنید: .... موقع ها دلم میخواد خود کشی کنم کمکم کنید جواب بدبد لطفا دارم دیوونه میشم. :( ...
  • سئوالات متداول - نکاح - erfanabad.org

    www.erfanabad.org › سئوالات متداول › فقهی
    لطفا در مورد ازدواج مسیار که آیا علمای تسنن خودمان قبول میکنند یا نه توضیح دهید؟ ... این ازدواج تمام شرایط و ارکان عقد نکاح شرعی را دارد، از قبیل: گواه، تعیین مهریه و ثبوت ... ازدواج موقت خود بخود بعد از اتمام مدت تعیین شده به پایان میرسد و دیگر نیازی به ... لطفا این موضوع را بطور کامل و واضح توضیح دهید زیرا که اگر این دوست من اگر ...
  • نظر فقها/ آيا زن می‌تواند ضمن عقد شرط كند كه شوهرش همسر دوم ...

    mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
    ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سؤال: نظر حضرت‌عالی در مورد شرط عدم ازدواج مجدد چیست؟ ... آیت الله بهجت در توضیح این شرایط می فرمایند: اگر اجازه اولِ زوج، شرط ضمن عقد نبوده است، ...
  • 1 - فرم ارسال پرسش برای نهاد رهبری دانشگاه صنعتی خواجه ...

    form.kntoosi.ir/comments/post-1
    در کل کدام نهاد ها یا تشکل ها در مورد ازدواج دانشجویی فعالیت دارند؟ متشکرم. پاسخ: با سلام ... پرسش: لطفا در مورد لزوم اطاعت از مقام معظم رهبری توضیح دهید. متشکرم.
  • نظر مراجع درباره ازدواج موقت بدون اذن پدر - نگاه

    negahevarzeshi.ir/نظر-مراجع-درباره-ازدواج-موقت-بدون-اذن-پدر/
    نظر مراجع درباره ازدواج موقت بدون اذن پدر. ... [۲]. توضیح المسائل مراجع، ج۲، مسئله۲۳۷۶؛ و رساله آیت الله وحید، مسئله ۲۴۴۰؛ و سوال تلفنی از دفتر آیت الله خامنه ای در قم و دفتر آیت الله نوری. ..... از نظر روحی به شدت تنهام و دچار افسردگی هستم به دلایل شرایط سنی هم شرایط ازدواج برایم .... تكليف چيست؟ ...... لطفا به سوالم پاسخ دهید ممنونم.
  • حکم صیغه موقت دختر باکره بدون اذن ولی چیست | ایلام-سایت ...

    lawtoday.ir/posts/1149/حکم-صیغه-موقت-دختر-باکره-بدون-اذن-ولی-چ
    ازدواج موقت نکاحی است که مشروط به ذکر مدت معین و مهر معین است و در آن ارث بردن و پرداخت نفقه ... ک به: توضیح المسائل مراجع، ج ۲، ص ۳۸۷، مسأله ۲۳۷۶؛ استفتاءآت جدید، آیت الله ... در صورتی که مرد زن مسلمان نداشته باشد و بقیه شرایط که در عقد موقت با زن مسلمان ... لذا با عرض معذرت به سوالات زیر پاسخ دهید: ... لطفاً مراراهنمایی فرمایید.
  • مطلقه های بیرجند ثبت نام کنید

    motalaghe0561.blogfa.com/
    او در توضیح نظراتش گفته بود: «در مورد ازدواج موقت در دانشگاه ها من قبلا در این باره صحبت کردم اما .... سۆال 1: با چه زنهایی ازدواج كردن حرام است لطفاً توضیح دهید؟
  • لطفا در خصوص معراج توضیح دهید که اولا - جی نوزده

    fnews.g19.ir/post/لطفا-در-خصوص-معراج-توضیح-دهید-که-اولا/
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ازدواج موقت چیست اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید. چگونه آیفون خود را آپدیت کنیم. سلام و خسته نباشید من ایفون که ios جیلبریک ...
  • [PDF]ﺳﻮرﻩ اﻧﻔﺎل ﺗﻮﺿﻴﺢ دهﻴﺪ؟ 24 ﻟﻄﻔﺎ درﻣﻮرد ﮐﻠﻤﻪ ﯾﺤﻮل درﺁﯾﻪ ﺁ - 4ava.net

    www.4ava.net/images/Q&A5.pdf
    ۴ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻮﺿﻴﺢ دهﻴﺪ ﺁﯾﺎ اﯾﻦ ﺧﻠﻴﻔﻪ ﺷﺨﺺ ﺁدم اﺳﺖ ﯾﺎ وﺣﺪت وﺗﮑﺎﻣﻞ ﮐﻞ ﺑﺸﺮﻳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎ وﺣﺪت هﻤﻪ ﺑﻪ. ﻳﮏ اﻧﺴﺎن ﮐﺎﻣﻞ ... ﺷﺮاﯾﻂ ﺧﻮد اﻧﺴﺎن ﻧﻴﺰدرروﯾﺎﯼ ﺻﺎدﻗﻪ ﻣﻮﺛﺮاﺳﺖ اﮔﺮاﻧﺴﺎن درﺣﺎﻟﺖ ﺟﻨﺎﺑﺖ ﺑﺨﻮاﺑﺪهﻴﭽﮕﺎﻩ. روﯾﺎﯼ ﺻﺎدﻗﻪ ﻧﻤﯽ ﺑﻴﻨﺪ ..... ﺗﻔﺎوت ﺑﻴﻦ ﻧﻔﺲ اﻣﺎرﻩ و وﺳﻮﺳﻪ ﺷﻴﻄﺎن ﭼﻴﺴﺖ و ﭼﻪ ارﺗﺒﺎﻃﯽ ﺑﺎ هﻢ دارﻧﺪ؟ دروﺟﻮد ﻣﺎ .... ﻃﺮح ازدواج ﻣﻮﻗﺖ اﺳﺖ و ﻃﺮح ﻏﻴﺮ اﺳﻼم و ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺒﻨﺪﯼ ﺑﻪ دﯾﻦ ﻧﺪارﻧﺪ ، ﺷﻬﻮت و زﻧﺎ اﺳﺖ . در ازدواجِ.
  • نظر فقها و مراجع درباره ازدواج موقت و عده طلاق - عکس خبر فانی ها

    funiiha.rozblog.com/post/1315
    در باره عده و دلایل آن توضیح دهید؟ - گنجینه پاسخ‌ها - اسلام ... - 1 ... نظر مراجع بزرگوار درباره ازدواج موقت با دختر باکره ، بدون اجازه پدر چیست ؟ ..... دستة اوّل: فتواى مقام ...
  • شماره ی دختر برای ازدواج موقت | دانلود جدید

    downloadjadid.ir › دانلود
    ۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نحوه خواندن خطبه عقد موقت و دائم را توضیح دهید؟ ... شرایط اذن در ازدواج موقت با دختر باکره چیست؟ .... لطفا با شماره ی مستقیم خودم تماس بگیرید. ... من وقتی كه برخی اظهار نظرهای مندرج در چند شماره ی مجله ی زن روز را درباره ی نكاح منقطع ...
  • Preview - به سايت وكالت خوش آمديد :: تماس با ما

    www.vekalat.org/faaq.php?&page=21
    جمع کلمه محکوم عليه چيست ؟ ... آيا مرد مسلمان مي تواند با زن مسيحي ازدواج موقت نمود ويا ازدواج دايم ... لطفا درباره انواع آن و وضعيت حقوقي ان توضيح دهيد. ... کنند و حتی کتک می زنند در صورتیکه در این سه سال من با بدترین شرایط در کنارشون زندگی کردم.
  • 20. احکام و شرائط ازدواج دائم و موقت - مردم حریص فقیرند زیرا ...

    emamhasan.parsiblog.com/.../20.++احکام+و+شرائط+ازدواج+دائم+و+موقت/
    عقد موقت صیغه هر یک از این دو یا توسط وکیل اجرا می شود و یا توسط طرفین بدون وکالت و یا این ... طبیعت این جدایی به گونه ای است که از طرفی تمام ارکان و شرایط اساسی عقد، مانند تراضی ... هیئت و ماده کلمه خواهشمند است در باره ی هیئت و ماده کلمه، توضیحاتی ارائه فرمائید. ... لطفاً طبق نظر آقای بهجت پاسخ دهید. ... طلاق توافقی چیست؟
  • دعای خطبه یا صیغه ی عقد و محرمیت وشرایط آن چگونه است ...

    vaislamah.com/1386.html
    عقد نکاح با صیغه ایجاب و قبول انجام می‌پذیرد [و به عبارتی دیگر رکن تحقق ازدواج ایجاب و قبول است] ... یکی دیگر از شرایط صحّت عقد، حضور دو شاهد است که سخن طرفین عقد را بشنوند و بدانند که ... ندارند هرطور که بخواهند در باره ازدواج دخترانشان بدون اجازه آنان تصمیم بگیرند.» ... منظور از این مورد چیست؟؟ لطفا بیشتر توضیح دهید.
  • خرداد 1391 - مشاورحقوقی خانواده

    mhjohar.blogfa.com/1391/03
    در اين شرايط اگر مرد پذيرفت قضيه ختم به خير مي شود. .... در پاسخ از این پرسش كه فلسفه ازدواج موقت چیست، توجه شما را به مطالب ذیل جلب می‌كنیم: ..... موتابی درباره‌ وضعیت كودكان خانواده‌های چند همسری، عنوان كرد: میزان مرگ و میر ... لطفا توضیح دهید.
  • اعسار

    www.vekalatonline.ir/legal-questions-tags/451/اعسار/
    تماس با ما. |. درباره ما. |. بانک جامع اطلاعات وکلا، کارشناسان و دفاتر اسناد رسمی .... با توجه به شرایط فوق آیا این ازدواج شرعی و قانونی است؟ ... دیگری اعسار موقت از پرداخت هزینه دادرسی است . .... لطفا در مورد درخواست اعسار توضیح دهید؟ .... از اموالی که در مالکیت وی است تکلیف دیگری در پرداخت مهریه ندارند پس دلیل نگرانی شما چیست؟
  • انحرافات جنسى کدامند و راه های درمان آنها چیست؟ شیعه شناسی

    shiastudies.net/.../انحرافات%20جنسى%20کدامند%20و%20راه%20های%20د...
    صفحه اصلی درباره ما پيامبر و اهل بيت بانک مقالات بانک کتب پرسش ها اخبار مجمع اخبار جهان تشيع آثار ... انحرافات جنسی کدامند و راه‌های درمان آن‌ها چیست؟ لطفاً آن‌ها را کاملاً توضیح دهید؟ ... غریزه جنسی از راه حلال (ازدواج دائم یا موقت)، دوری کردن از محیط‌های خلوت و پرکردن اوقات فراغت با برنامه‌هایی هم ... شرایط و زمینه‌های گناه را از بین برد.
  • پایگاه آموزشی جوانان - آموزش های قبل از ازدواج

    www.kolbeye-k1.blogfa.com/cat-142.aspx
    موضوع ها: سه سال است که ازدواج کرده ا ولی از زندگی لذت نمیبرم. نویسنده پست: ..... موضوع: پیامدهای خودارضایی و راه‏های مبارزه با آن چیست؟ گروه سنی: ... لطفاً درباره رابطه دختر و پسر در دانشگاه و شرايط آن برايم توضيح دهيد. .... ازدواج موقت و شرایط آن.
  • ازدواج موقت - صفحه 2 از 12 - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/ازدواج-موقت/page/2/
    شرایط ازدواج موقت,ازدواج موقت,احکام ازدواج موقت,شرایط ازدواج موقت ..... ادامه خواندن بهترین ذکرها چیست؟ .... سۆال 1: با چه زنهایی ازدواج كردن حرام است لطفاً توضیح دهید؟ .... و آیت الله جعفر سبحانی به پرسش هایی درباره ازدواج موسوم به سفید در استفتاء ...
  • تبدیل نقل انتقال موقت به دائم فرهنگیان 94 - Admin

    kbja.sevenrang.ir/.../تبدیل+نقل+انتقال+موقت+به+دائم+فرهنگیان+94....
    اگر ممکن است مقداری درباره شراط آن توضیح دهید. ... دختران باکره و نیاز به ازدواج موقت و دائم و احکام آن از نظر فقها و مراجع تقلید / حکم ازدواج موقت با دختر باکره چیست؟
  • احکام ازدواج موقت از نگاه آیت الله سیستانی (1) - آفتاب

    aftabnews.ir/vdcf01dm.w6dx0agiiw.html
    ۲۰ آذر ۱۳۸۴ ه‍.ش. - در ازدواج موقت با زنان اهل کتاب حکم صيغه بايد خوانده شود چون آنها که ... در صورتی که مرد زن مسلمان نداشته باشد و بقیه شرایط که در عقد موقت با زن ... لذا با عرض معذرت به سوالات زير پاسخ دهيد: .... خواهش مي كنم بدون مطالعه آين قدر بي پروا درباره ي حكم خداوند قياس نكنيد. ..... خصوصیات دختر مستقل در شئون زندگی چیست؟
  • نکاح مسيار و فرق آن با ازدواج موقت | سنت آنلاین

    www.sunnatonline.com › مقاله‌ها › پاسخ به شبهات
    ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تعريف نكاح شرعي ودائمي وشرائط آن .... ب): در نكاح متعه و موقت جايز است زني را كه داراي شوهر است متعه نمود. ..... نه برداشت خودتان از روایات) ضمن آن که ازدواج موقت در تشیع فقط در شرایط خاصی که امکان ازدواج دائم نبوده یا همسر شرعی انسان در دسترس .... لطفا در مورد تأویل این روایات برای حقیر توضیحاتی ارائه بفرمائید.
  • ریشه برخی از ازدواج های ناموفقددر چیست؟؟

    sticker-blgir.leon-z.com/.../ریشه+برخی+از+ازدواج+های+ناموفقددر+چیست...
    3-ازدواج موقت می‌تواند نیازهاي زنان و مردانی را که شرایط ازدواج ندارند، برطرف کند. ... با ذکر دلیل لطفا. .... رست است که افسانه معروفی درباره ازدواج دختری زیبا و شاهزاده یی که با طلسم جادوگر به شکل قورباغه ... پیریت یا طلای ابلهان چیست توضیح دهید
  • آیت الله محسن اراکی - فقه

    mohsenaraki.com/fa/سؤالات/131-فقه
    دیدگاه اسلام راجع به حقوق جنین چیست؟ .... لطفاً توضیح دهید و فتوای آقای سیستانی را نیز در این باره بگوئید؟ ... سؤال: درباره ارث در اسلام لطفاً توضیح دهید؟ ... جواب: ازدواج موقت با زنان اهل کتاب جایز است البته در هر حال باید شرایط شرعی ازدواج رعایت ...
  • احكام نكاح و نگاه - پايگاه اطلاع رسانی حضرت آيت الله العظمی ...

    ayat-gerami.ir/data.asp?L=1&id=2357
    اگر حرام مؤبد است و اينها ازدواج كرده بودند حكم چيست؟ ..... سؤال : ‌40 ـ چندى است در بعضى نوشته ها و اظهار نظرها دربارة «عده» در ازدواج ،و اذن ولى در ازدواج دختر باكره ،مطالبى عنوان ... اصل مسئله را در رسالة توضيح المسائل در عقد نكاح دائم و موقت بيان كرده ايم . ...... لطفا به اين سؤال ما پاسخ دهيد: 1 ـ مكالمه و مذاكره زن با مرد اجنبى چه صورت دارد؟
  • متعه سنت پیامبر (ازدواج موقت)

    tarvij-ezdevaj.blogfa.com/
    متعه سنت پیامبر (ازدواج موقت) - حلال محمد حلال الی یوم القیامه و حرامه حرام الی یوم القیامه. ... و كاملا عوامانه اى درباره عقد موقّت دارند و شايد آن را يك ازدواج قاچاق و نيم بند و خارج از محدوده ..... من یک ازدواج موقت کرده ام می شود به من توضیح دهید که در ازدواج موقت حق هم خوابی ندارند ... 3ـ در شرایط کنونى وظیفه روحانیّت در ارتباط با ازدواج موقّت چیست؟
  • وب سایت فرهنگی مذهبی آفاق » ازدواج با چه زنانی حرام است؟

    aafaagh.ir/?p=1782
    سۆال ۱: با چه زنهایی ازدواج کردن حرام است لطفاً توضیح دهید؟ ... جواب: مجرد اتصال آن دو مانع از ازدواج نیست و با مراعات وظائف و شرایط شرعیه می توانند ازدواج کنند. (ر. ... باشد باطل است, بلی ازدواج موقّت مرد مسلمان با زن کتابی جایز می باشد ولی ازدواج با ... دین اهانت نموده و اظهار کرده که اسلام را قبول ندارد لطفاً بفرمایید که تکلیف من چیست؟
  • ازدواج موقت، بدتر از رابطهٔ آزاد! | کوثرانه

    kosaraneh.com/1389/06/ezdevaj-e-movaghat/
    رتبه: ۴٫۳ - ‏۲۹ رأی
    از وقتی یادم می‌آید، یک جور سرزنش و نفرت در عبارت «ازدواج موقت» و «صیغه» بود که .... در شرایط ایده آل منطقیست اما چه تضمینی وجود دارد که پسر بعد از ازدواج موقت تن به ... را با نام ” سخنی در باره ازدواج موقت” را انتخاب کنید و به صفحه مربوط به آن بروید). .... ازدواج موقت: قسمت اعظم مسائلی که مطرح کردید، در موردش توی متن توضیح دادم.
  • پرسش و پاسخ در مورد قرارداد كار - صاحب انجمن

    yadham.miyanali.com/11/پرسش_و_پاسخ_در_مورد_قرارداد_كار
    ۵ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 13-قرارداد كار براي مدت معين ( يا قرارداد با مدت موقت ) را توضيح دهيد ؟ قرار داد كار ... 17-از شرايط اساسي انعقاد قرارداد كار ( قصد ) را تعريف كنيد ؟
  • احکام شرعی و استفتائات - وبلاگ حجت الاسلام رزاقی

    khublink.ir/.../احکام%20شرعی%20و%20استفتائات%20-%20وبلاگ%20...
    نظر اسلام درباره جراحی های زیبایی اندام، مانند عمل لیزری چشم ها، بزرگ کردن سینه، ... لطفا توضیح دهید. (پاسخ) ... لطفاً برای من توضیح بدهید که آیا این راست است و اگر این طور است، آیا حرام یا مکروه است؟ .... شرایط اذن در ازدواج موقت با دختر باكره چیست؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 5,368
  • بازدید کلی : 35,311